Probíhá Soutěž!

Při nákupu nad 500 Kč budete automaticky zařazeni do soutěže, která trvá až do konce tohoto měsíce.
Není potřeba žádná registrace ani kód – stačí nakoupit a jste ve hře o deskovou hru Borderlands!

Cech Hráčů – erb s meči a kostkou

Nově otevřená kamenná prodejna!

Značka: CREW

Berserk 10

269 Kč
Skladem

Berserk 10

Po Griffi­thově pádu do nemilosti se Jestřábi rozhodují k zoufalému kroku – osvobodit svého velitele z hlubin paláce ve Windhamu. Plán je jednoduchý jen na papíře: proniknout do srdce nepřátelského města, projít kolem královských stráží a dostat se až do temných podzemních kobek, kde Griffith chátrá v zajetí. Guts, znovu po boku svých druhů, se musí spolehnout na vše, co se naučil, aby záchrannou misi dovedl k úspěchu. Napětí stoupá s každým krokem, protože jediná chyba znamená jistou smrt.

Autor Ilustrace Vazba ISBN
Kentaro Miura Kentaro Miura Brožovaná 9788076792333
Kategorie: Gamebook / Knihy / Komiks
EAN: 9788076792333
? Počet stran: do 250 stran
? Vazba Knihy: Brožovaná
Přesný počet stran: 240
Formát knihy: 151 × 215

Berserk 10

Mise na hraně nemožného

Po Griffi­thově pádu do nemilosti se Jestřábi rozhodují k zoufalému kroku – osvobodit svého velitele z hlubin paláce ve Windhamu. Plán je jednoduchý jen na papíře: proniknout do srdce nepřátelského města, projít kolem královských stráží a dostat se až do temných podzemních kobek, kde Griffith chátrá v zajetí. Guts, znovu po boku svých druhů, se musí spolehnout na vše, co se naučil, aby záchrannou misi dovedl k úspěchu. Napětí stoupá s každým krokem, protože jediná chyba znamená jistou smrt. Miura mistrně zachycuje atmosféru zoufalství, odvahy i loajality, která spojuje Jestřáby v jejich nejodvážnější akci.

Berserk 10
Berserk 10

Spojenectví z nutnosti

Na cestě za záchranou Griffitha narazí Jestřábi na nečekaného spojence – člověka, jehož motivace je zahalena tajemstvím. Je to risk, který si nemohou dovolit odmítnout, i když znamená vystavit se ještě většímu nebezpečí. Miura zde dokonale rozvíjí dynamiku mezi postavami a ukazuje, že i mezi hrdiny existuje tenká hranice mezi vírou a zradou. Casca musí převzít velení a udržet rozkolísané společenství pohromadě, zatímco Guts se opět stává tím, kdo stojí v první linii. Vzájemná důvěra se stává jedinou zbraní proti nepřátelům i vlastnímu strachu. Každý krok vpřed přibližuje Jestřáby k cíli – i k neodvratné katastrofě.

Cesta do temnoty

Záchranná mise se postupně mění v boj o duši celé družiny. Griffithův stav i okolnosti jeho věznění odhalují hrůzy, které si nikdo z Jestřábů nedokázal představit. Guts i Casca se musejí postavit nejen vojákům, ale i svým vlastním pochybnostem o tom, jestli vůbec mají právo pokračovat. Miura vytváří intenzivní psychologické drama, ve kterém se odvaha střetává s bezmocí a naděje s krutou realitou. Každá stránka pulzuje napětím a ztracenými ideály. To, co začíná jako záchranná akce, se promění v cestu temnotou – a nikdo z Jestřábů z ní nevyjde nezměněn.

Berserk 10

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.

Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.