Dark Souls - Vykoupení 2: Ohniště
Ztráta a nečekaná pomoc
Ira je zasažena bolestí a zoufalstvím poté, co padl kovář, který se obětoval v boji proti strašlivému Ar’vrarkovi Požírači. Jeho smrt pro ni znamená víc než jen ztrátu spolubojovníka – byla to oběť, která jí umožnila přežít. V okamžiku, kdy je zdánlivě opuštěná a bez naděje, se však objevuje osamělý lovec. Tento záhadný muž, sám postižený kletbou, nabízí Iře svou pomoc a stává se novou, i když ne zcela důvěryhodnou oporou. Jejich setkání je spojeno se stíny minulosti, které oba pronásledují. I když jsou jejich cesty odlišné, teď jsou nuceni čelit temnotě bok po boku.
Plameny a přízraky minulosti
Jakmile se oheň znovu rozhoří, oživuje nejen Euda, ale i přízraky minulosti, které se vracejí, aby pronásledovaly každého z hrdinů. Tíha jejich vin a dávných rozhodnutí se promítá do každého kroku, který podnikají. Oheň, který měl přinést naději, se tak stává i zdrojem nového utrpení. Útok krvelačné tlupy Chrličů navíc přinutí Iru, lovce i jejich nového spojence k ústupu z pevnosti, která kdysi bývala nedobytnou hrází proti náporu Šedého popela. To, co mělo být útočištěm, se proměňuje v past a nutí hrdiny znovu putovat do neznáma. Jejich cesta je lemována ohněm i bolestí, které se nedají umlčet.
Bažiny a svatyně vykoupení
Vedeni prastarými dračími runami míří trojice hrdinů do nebezpečných bažin, jejichž mlhy ukrývají víc než jen zrádný terén. Jejich cílem jsou kyklopské ruiny dávné Svatyně, kde se má skrývat jejich poslední naděje na vykoupení. Zde se však nevyhnou setkání s vlastními bolestnými vzpomínkami, jež se mísí s neustálým tlakem kletby. Každý krok hlouběji do ruin je krokem blíž k pravdě, která může přinést spásu, nebo definitivní zkázu. V plamenech druhé části ságy začíná vycházet najevo, že hranice mezi lidskostí a temnotou je křehčí než kdy dřív. Oheň zahořel, ale otázkou zůstává, zda dokáže udržet stíny na uzdě.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.
Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.