Cech Hráčů – erb s meči a kostkou

Nově otevřená kamenná prodejna!

Značka: CREW

Sakamoto Days 3: Heisuke Mašimo

219 Kč
Skladem

Sakamoto Days 3: Heisuke Mašimo

Pan Sakamoto a jeho společník Šin se tentokrát pouštějí do zcela nové výzvy – účastní se výročního turnaje v paintballu, kde se hraje o lákavou výhru jednoho milionu jenů. Co mělo být nenáročnou a zábavnou soutěží, se však rychle mění ve střet plný chaosu, strategie a nečekaných přestřelek. Sakamoto, který kdysi býval legendárním zabijákem, teď musí čelit zcela jinému druhu bojiště, kde místo kulek létají barvy – ale nebezpečí je přesto skutečné. Na první pohled vypadá všechno jako nevinná soutěž, jenže za každou překážkou číhá hrozba a každý soupeř může mít skrytý motiv.

Autor Ilustrace Vazba ISBN
Júto Suzuki Júto Suzuki Brožovaná 9788076794696
Kategorie: Gamebook / Knihy / Komiks
EAN: 9788076794696
? Počet stran: do 200 stran
? Vazba Knihy: Brožovaná
Přesný počet stran: 196
Formát knihy: 128 × 182

Sakamoto Days 3: Heisuke Mašimo

Výstřely, barvy a milion jenů

Pan Sakamoto a jeho společník Šin se tentokrát pouštějí do zcela nové výzvy – účastní se výročního turnaje v paintballu, kde se hraje o lákavou výhru jednoho milionu jenů. Co mělo být nenáročnou a zábavnou soutěží, se však rychle mění ve střet plný chaosu, strategie a nečekaných přestřelek. Sakamoto, který kdysi býval legendárním zabijákem, teď musí čelit zcela jinému druhu bojiště, kde místo kulek létají barvy – ale nebezpečí je přesto skutečné. Na první pohled vypadá všechno jako nevinná soutěž, jenže za každou překážkou číhá hrozba a každý soupeř může mít skrytý motiv. Vítězství už není jen o zručnosti, ale i o tom, kdo přežije.

Sakamoto Days 3: Heisuke Mašimo
Sakamoto Days 3: Heisuke Mašimo

Spojenectví pod palbou

Do týmu Sakamota a Šina se nečekaně přidává Heisuke, zdánlivě nešikovný sniper s poněkud pomalým úsudkem, ale překvapivě přesnou muškou. Nikdo netuší, že Heisuke má tajný plán – chce se zbavit Sakamota a získat tučnou odměnu vypsanou na jeho hlavu. Mezi spoluhráči tak vzniká napětí, které se může kdykoli proměnit v katastrofu. Paintballové bitvy se mění v chaotické přestřelky, kde o vítězství nerozhoduje jen přesnost, ale i důvtip a schopnost improvizace. Každý výstřel může znamenat konec spojenectví a každý úsměv může skrývat zradu. Vtipné situace se mísí s dramatickými momenty a připomínají, že u Sakamoto Days není nikdy nic takové, jak se zdá.

Stíny minulosti

Jenže paintballový turnaj je jen začátek většího problému. Z hlubin tajné laboratoře, kde Šin strávil své dětství, se začínají probouzet síly, které by měly zůstat pohřbené. Minulost se dere na povrch a hrozí, že zničí všechno, co Sakamoto se svými přáteli vybudovali. Staré experimenty, zapomenutí nepřátelé i temná tajemství se začínají splétat do nového nebezpečí, které přesahuje hranice běžného boje. Sakamoto i Šin se musí postavit nejen svým protivníkům, ale i vlastním démonům, pokud chtějí ochránit své blízké. Série Sakamoto Days tak opět ukazuje, že dokáže mistrně spojit akci, humor i napínavé odhalování minulosti, které vás udrží v napětí až do poslední stránky.

Sakamoto Days 3: Heisuke Mašimo

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.

Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.