Cech Hráčů – erb s meči a kostkou

Nově otevřená kamenná prodejna!

Značka: CREW

Sakamoto Days 7: To je maličkost

219 Kč
Skladem

Sakamoto Days 7: To je maličkost

Sakamoto společně se Šinem vymysleli plán, který sice zní šíleně, ale nutnost ho ospravedlňuje: proniknout do databáze výcvikového střediska JCC a vytáhnout odtamtud informace, jež jim dají šanci X vystopovat. JCC drží záznamy a data, která by mohla odhalit spojence, dodavatele nebo dokonce identitu X — ovšem přístup k nim je přísně střežený. Příprava zahrnuje infiltrační taktiku, falešné identity, a riskantní kombinaci fyzického vniknutí a kybernetického průlomu. 

Autor Ilustrace Vazba ISBN
Júto Suzuki Júto Suzuki Brožovaná 9788076796829
Kategorie: Gamebook / Knihy / Komiks
EAN: 9788076796829
? Počet stran: do 200 stran
? Vazba Knihy: Brožovaná
Přesný počet stran: 192
Formát knihy: 128 × 182

Sakamoto Days 7: To je maličkost

Narůstající hrozba X

Útoky ze strany tajemného X nabírají na intenzitě a tlak na Sakamota i jeho spojence už nejde přehlížet. Každé nové útoknutí přináší více otázek než odpovědí a ulicemi začíná kolovat strach, který dřív neznali. Sakamoto ví, že pasivním čekáním nic nevyřeší — protivník je dobře připravený, nevyzpytatelný a dokáže udeřit tam, kde to nejméně čekáte. Informace o X jsou roztroušené, neúplné a často zavádějící, což komplikuje každý krok vyšetřování. Přes všechny varování a hrozby ale roste odhodlání: čím větší tlak X vyvíjí, tím důrazněji Sakamoto cítí povinnost ochránit své blízké. V tomhle okamžiku už není prostor pro chyby — každý tah může rozhodnout o životě celé party.

Sakamoto Days 7: To je maličkost
Sakamoto Days 7: To je maličkost

Riskantní plán proniknutí do JCC

Sakamoto společně se Šinem vymysleli plán, který sice zní šíleně, ale nutnost ho ospravedlňuje: proniknout do databáze výcvikového střediska JCC a vytáhnout odtamtud informace, jež jim dají šanci X vystopovat. JCC drží záznamy a data, která by mohla odhalit spojence, dodavatele nebo dokonce identitu X — ovšem přístup k nim je přísně střežený. Příprava zahrnuje infiltrační taktiku, falešné identity, a riskantní kombinaci fyzického vniknutí a kybernetického průlomu. Šinova minulost a kontakty v JCC mu dávají výhodu, ale i tak je to mise, kde hrozí téměř vše: od odhalení po přímý střet se strážemi. Sakamoto musí vybalancovat svou typickou drzost s chladnou strategií, protože tentokrát na triku visí mnohem víc než jen peníze nebo čest. Žádný plán není bez rizika — a tady je cena za neúspěch obzvlášť vysoká.

Co přijde potom — následky a volby

I kdyby se jim podařilo data stáhnout, otázkou zůstává, jak s nimi naložit a komu věřit. Získané informace mohou odhalit spojence i zrádce, ale mohou také rozpoutat lavinu následků, které Sakamotovu partu zcela přemohou. Musí se rozhodnout, zda výsledky okamžitě zveřejní, nebo je použijí k cílené likvidaci hrozeb — každá volba nese morální i strategické důsledky. Navíc jsou v tom soupeři, kteří by za následky mohli obvinit právě je a otočit naopak veřejné mínění. Sakamoto si uvědomuje, že boj s X může začít vítězstvím jedné bitvy, ale skončit válkou, kterou už nezastaví. Přesto je jasné jedno: stojí před nimi poslední šance zjistit pravdu, a proto musí vsadit všechno — i když to bude znamenat překročit hranice, které si dřív nikdy nepřipouštěli.

Sakamoto Days 7: To je maličkost

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.

Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.