Značka: CREW

Blue Lock 5

219 Kč
Skladem

Blue Lock 5

V závěru zápasu se atmosféra na hřišti mění v bouři emocí, adrenalinu a neustálého tlaku, který doléhá na každého hráče týmu Z. Situace je kritická: pokud nedokážou zvítězit, jejich cesta Blue Lockem definitivně končí. Isagi i jeho spoluhráči vědí, že právě teď se rozhoduje o tom, zda obstojí nejen jako tým, ale i jako jednotlivci, kteří se snaží vyrůst v elitní útočníky. Každý pas, přihrávka i pokus o střelu má obrovskou váhu a jakýkoli omyl může být osudový. Stadión jako by se zúžil do jediného úkolu – najít sílu, která je posune dál. Přes únavu, bolest i strach musí hráči překročit sami sebe. Blue Lock nemá soucit ani trpělivost – všechno se musí odehrát v tomto krátkém, vypjatém okamžiku.

Autor Ilustrace Vazba ISBN
Munejuki Kaneširo Júsuke Nomura Brožovaná 9788076797130
Kategorie: Gamebook / Knihy / Komiks / RPG
EAN: 9788076797130
? Počet stran: do 200 stran
? Vazba Knihy: Brožovaná
Přesný počet stran: 196
Formát knihy: 128 × 182

Blue Lock 5

Patnáct minut do konce – rozhodující okamžiky selekce

V závěru zápasu se atmosféra na hřišti mění v bouři emocí, adrenalinu a neustálého tlaku, který doléhá na každého hráče týmu Z. Situace je kritická: pokud nedokážou zvítězit, jejich cesta Blue Lockem definitivně končí. Isagi i jeho spoluhráči vědí, že právě teď se rozhoduje o tom, zda obstojí nejen jako tým, ale i jako jednotlivci, kteří se snaží vyrůst v elitní útočníky. Každý pas, přihrávka i pokus o střelu má obrovskou váhu a jakýkoli omyl může být osudový. Stadión jako by se zúžil do jediného úkolu – najít sílu, která je posune dál. Přes únavu, bolest i strach musí hráči překročit sami sebe. Blue Lock nemá soucit ani trpělivost – všechno se musí odehrát v tomto krátkém, vypjatém okamžiku.

Probuzení schopností a hledání vlastní cesty

Napětí na hřišti začíná v hráčích probouzet nové schopnosti a instinkty, které dosud nedokázali plně využít. Vidí, jak jejich soupeři i spoluhráči nacházejí své „zbraně“ – dovednosti, které mohou rozhodovat zápasy. Isagi si uvědomuje, že i on má jedinečný talent, ale stále neví, jak jej správně uchopit a přeměnit ve vítěznou výhodu. Jeho mysl pracuje na plné obrátky, snaží se analyzovat hru, předvídat pohyby protivníků a hledat okamžik, kdy se může prosadit. Tlak se mění v motivaci a zoufalství v kreativitu. Isagi cítí, že jeho chvíle musí přijít, jinak se sen o skutečném růstu rozpadne. A právě v tom napětí se rodí zlom, který může jeho fotbal navždy změnit.

Bitva s časem, strachem i vlastním limitem

Zbývá pouhých patnáct minut a tým Z potřebuje jedinou věc – vstřelit rozhodující gól. Každý hráč se musí rozhodnout, zda ustoupí strachu, nebo jej promění v hnací motor. Zápas se stává závodem s časem, ale také vnitřním bojem, který určité hráče posouvá na jejich absolutní hranici. Isagi vidí, jak se situace kolem něj mění, jak soupeři přitvrzují a jak se tým Z musí semknout, aby přežil. Zisk vítězství už není jen o technice – je o vůli, odvaze a schopnosti riskovat v tu nejméně vhodnou, ale nejnutnější chvíli. Každý okamžik může být tím rozhodujícím. Blue Lock nečeká; buď se v těchto minutách stanete hráčem nové úrovně, nebo zmizíte ze hry navždy.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.

Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.