Jak jsem se reinkarnoval coby sliz 3
Dědictví Vládkyně plamenů
Rimuru se ocitá před novou kapitolou svého života, která je úzce spjata s osudem Šizue Izawy – legendární hrdinky známé jako vládkyně plamenů. Po jejím odchodu nese nejen její vzhled, ale i úžasnou sílu, která je s plameny nerozlučně spojená. To však není dar, který by se dal jednoduše ovládat, a tak Rimuru vyráží do tajemného jeskynního komplexu. Jeho cílem je pochopit a zkrotit Ifritovu moc, která se v něm nachází. Každý krok v temném labyrintu jeskyní ho posouvá dál, ale zároveň mu připomíná, jak velkou odpovědnost nyní nese. Pokud chce být skutečným ochráncem svých přátel a nového domova, musí nejprve ovládnout sám sebe.
Trénink, který naruší nečekané nebezpečí
Rimuru se připravuje na náročné cvičení a věří, že mu klid jeskyní poskytne prostor pro růst. Avšak svět má vždy jiné plány a nebezpečí nečeká, až bude někdo připraven. Uprostřed tréninku se ozve zoufalé volání o pomoc, které okamžitě přeruší jeho soustředění. Rimuru neváhá ani vteřinu a vydává se směrem, odkud se ozývají výkřiky. Netrvá dlouho a ocitá se v centru zuřivé potyčky, která ohrožuje životy jeho nejbližších spojenců. V sázce je mnohem víc než jen ovládnutí nové síly – je třeba jednat a chránit ty, kteří v něj věří.
Ogrové na válečné stezce
Jakmile Rimuru dorazí na místo, naskytne se mu šokující pohled. Jeho přátele napadli ogrové, mocné a impozantní bytosti, které nejsou známé svou přívětivostí. Jejich útok přichází z ničeho nic a bez jasného důvodu, což vyvolává v hlavním hrdinovi nejen obavy, ale i zvědavost. Boj se rychle vyostřuje a Rimuru musí znovu prokázat, že jeho nový život není jen náhoda, ale poslání. Ogrům však nejde jen o násilí – nesou si vlastní bolest a tajemství, která mohou zamíchat kartami celého světa. Tento střet se tak může stát začátkem zcela nové aliance… nebo krvavé války.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.
Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.
