Značka: CREW

Zaklínač: Divoká zvířata

299 Kč
Skladem

Zaklínač: Divoká zvířata

Vstupte do světa, kde magie a realita splývají, a staňte se součástí epického příběhu Geralta z Rivie. "Zaklínač: Divoká zvířata" vás zavede na nebezpečnou cestu přes moře, kde každý krok může být váš poslední. Když Geralt zjistí, že zaklínačské řemeslo zahrnuje více než jen zabíjení monster, ocitá se ve víru mocenského boje mezi místními lovci a tajemným klanem. Je to příběh o přežití, důvěře a nevyřčených pravidlech, která formují osud.

Autor Ilustrace Vazba ISBN
Bartosz Sztybor Natalija Rerekinová Brožovaná 9788076796454
Kategorie: Gamebook / Knihy / Komiks
EAN: 9788076796454
? Počet stran: do 150 stran
? Vazba Knihy: Brožovaná
Přesný počet stran: 112
Formát: 168 × 258

Zaklínač: Divoká zvířata

Nové nebezpečí za mořem: Geraltova výprava

Vstupte do světa, kde se hranice mezi realitou a magií stírá, a následujte Zaklínače na cestě, která není jako žádná jiná. Zaklínač: Divoká zvířata vás zavede daleko od známých království, na neklidné moře a do země, kde stará pravidla neplatí. Po ztroskotání se Geralt ocitá na neznámém pobřeží, daleko od Kaer Morhen i politických machinací Severních království. Zdejší svět je drsnější, syrovější – divoký jako jeho obyvatelé. Příběh přináší nejen akční scény a boj s nestvůrami, ale také otázky důvěry, přežití a nových aliancí v neznámém prostředí. Geralt brzy zjistí, že v této zemi nejsou největšími predátory monstra – ale lidé.

Zaklínač: Divoká zvířata
Zaklínač: Divoká zvířata

Lovci, lži a křehké spojenectví

Po přistání v cizí zemi se Geralt střetává s místními lovci, kteří ho nejprve vítají, ale brzy testují jeho loajalitu i schopnosti. Nabízená dohoda je jen začátkem složité hry plné podezření a zatajovaných informací. Každé rozhodnutí má cenu, každý krok je sledován – a v tomto světě nejsou omyly tolerovány. Geralt se musí rychle zorientovat, komu může věřit, a komu nikoliv, zatímco se snaží přežít v prostředí, které mu není nakloněné. Zatímco čelí neznámým hrozbám z divočiny, narůstá napětí mezi jednotlivými frakcemi a lovci, kteří skrývají více, než dávají najevo. Tento nový svět není jen o fyzické síle – je to zkouška úsudku, intuice a schopnosti číst lidi mezi řádky.

Stíny klanu a tajemství pod maskami

V srdci příběhu se skrývá záhadný klan, obávaný a nenáviděný, jehož motivy jsou nejasné a hrozby velmi reálné. Říká se o nich, že vraždí bez milosti, že praktikují zakázaná kouzla a sledují vlastní cíle. Ale jaká je pravda? Geralt se vydává na cestu, kde musí odhalit nejen, kdo stojí za záhadnými útoky, ale i jaké jsou skutečné záměry tohoto klanu. Setkání s jejich členy rozvrátí vše, co si myslel, že ví o této zemi i o sobě samém. V sázce není jen jeho život, ale i osud kraje, který může skončit v chaosu, pokud se pravda nedostane na povrch. Tento příběh je víc než jen hon na monstra – je to cesta do hlubin lidské i nelidské povahy, kde pravda bývá tou nejnebezpečnější zbraní.

Zaklínač: Divoká zvířata

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.

Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.