Ateliér špičatých klobouků 6
Odpočinek v hlubinách moře
Po těžkých zkouškách v Hadí páteři se učednice konečně dočkaly zaslouženého klidu. Tentokrát se ocitají na nečekaném místě – v Auditoriích ukrytých na samotném mořském dně. Na první pohled působí toto prostředí jako bezpečné útočiště, kde mohou nabrat síly a zapomenout na nedávné utrpení. Kouzelná atmosféra moře, jeho tichá hloubka a pohádková scenerie vytvářejí ideální prostředí pro odpočinek. Jenže i pod hladinou se skrývají tajemství a nebezpečí, která čekají na svou příležitost. Učednice brzy poznají, že ani moře není tak klidné, jak by se mohlo zdát.
Zkouška od Mudrce
K překvapení všech se před nimi objevuje jeden ze tří Mudrců, kteří patří mezi nejmocnější postavy světa Špičatých klobouků. Nabízí jim možnost podstoupit náhradní zkoušku za tu, kterou kdysi narušili Krempáci. Pro učednice je to příležitost nejen získat ztracenou šanci, ale také dokázat svou sílu a odhodlání. Jenže žádná zkouška od Mudrců není jednoduchá a za zdánlivě laskavým gestem se skrývají nové nástrahy. Každý krok testu přináší nové výzvy a otázky, které znejistí i ty nejodvážnější. Učednice musí spojit svou důvtipnost, víru v sebe i své kouzla, aby dokázaly uspět. Jejich cesta tak pokračuje s ještě větší intenzitou.
Tajemství, která vyplouvají na povrch
Zkouška není jen měřením kouzelných schopností, ale i odhalením pravdy, která se ukrývá v minulosti. Učednice zjišťují, že jejich cesta je spjata s mnohem hlubšími tajemstvími, než si kdy myslely. Coco není jediná, kdo něco skrývá – i ostatní mohou mít vlastní minulost, která se postupně dostává na povrch. V sázce tak není jen samotná zkouška, ale i důvěra a přátelství, které spojuje celou skupinu. Kouzla, odhodlání a odvaha jsou jedinými nástroji, které jim mohou pomoci překonat všechny překážky. Svět Špičatých klobouků se otevírá do hlubin a ukazuje svou skutečnou složitost. Je na učednicích, zda obstojí a dokážou přijmout i pravdu, která může změnit vše.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Oficiální začátek celého příběhu se datuje do okamžiku, kdy světlo světa spatřil první magazín CREW. Tento revoluční počin v českém prostředí komiksové kultury nám postupně přibližoval fascinující světy, kde se pohybují charismatické a ikonické postavy, které si brzy získaly srdce čtenářů.
Na stránkách magazínu se objevili takoví hrdinové a antihrdinové, jako je drsný a nekompromisní Lobo, který si razí cestu vesmírem bez jakýchkoli zábran, či legendární Soudce Dredd, jehož smysl pro spravedlnost byl ostrý jako čepel. Nechyběli ani hrdinové, kteří se stali synonymem pro samotný komiks – Batman, temný rytíř z Gotham City, který svádí věčný boj se zločinem, nebo Sandman, mistr snů a iluzí, jenž nás zavedl do tajemného a surrealistického světa Morfea.